פעם שניה בחצי שנה: ירי לעבר יוסי דגן

בנצי לייזרוביץ No Comments on פעם שניה בחצי שנה: ירי לעבר יוסי דגן

4 קליעים נורו לעבר מצפה יוסף בזמן שראש מועצת שומרון יוסי דגן, קיים סיור הסברה במקום עם אורחים מחו"ל. ללא נפגעים. ככל הנראה פגיעה במצפה. דגן המשיך בסיור. דגן: "לא יעצרו אותנו מלהמשיך לחיות, לבנות לסייר ולהפריח את השומרון"

צילום: מועצה אזורית שומרון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

5 חודשים לאחר הירי לעברו במהלך הפגנה כנגד הטרור עם תושבים באזור גב ההר, שוב ירי לעבר ראש מועצת שומרון. 4 קליעים נורו לפני מן קצר לעבר מצפה יוסף הצופה לקבר יוסף מהר ברכה. ללא נפגעים. הירי פגע ככל הנראה במצפה. הירי התרחש בזמן שהתקיים במקום סיור הסברה של ראש מועצת שומרון יוסי דגן עם אורחים מחו"ל.

ראש מועצת שומרון תפס מחסה יחד עם החיילים שהיו בגזרה, החיילים ודגן שלפו נשקים והגנו על האורחים. לאחר מכן המשיך דגן בהסבר על שכם ועל הטרור שמובילה הרשות הפלסטינית מאחורי מחסה.

לאחר שהחיילים תפסו פיקוד על האירוע, המשיך דגן את הסיור כרגיל – את התצפית המשיכו מאחורי הרכב הצבאי, עד לסיומה.

ראש מועצת שומרון מסר: "לעולם ההתיישבות בשומרון לא תוריד את ראשה. אנחנו לא מפחדים. ואני אומר לאבו-מאזן המחבל וחבריו המרצחים בשכם, אנחנו, עם ישראל לא פוחדים מכם, אנחנו חזקים מכם, אנחנו מאמינים, ואנחנו נוסיף כאן אור, נוסיף כאן בניה, נוסיף כאן עוצמה, נטייל ללא מורא, ללא חשש, אנחנו ננצח אתכם, חבורת ברברים. לממשלה אני פונה ואומר הכדור נמצא במגרש שלכם, אי אפשר להמשיך ולקרוא לזה טפטוף, זה גל טרור. אנחנו כרגע סיימנו ללא נפגעים ב"ה, אבל יש כאן צבא של מחבלים, שהרשות הפלסטינית בונה, ממומן ומוסת על ידי אבו מאזן עצמו ושלוחיו המרצחים. מדינת ישראל חייבת להפוך את הדיסקט של הממשלה הקודמת. בעל הבית חייב להשתגע ולעצור את גל הטרור הזה, אנחנו נמשיך לטייל ולבנות ועם ישראל ינצח".

לפני 5 חודשים בוצע ירי לעבר ראש מועצת שומרון בזמן הפגנה כנגד הטרור שקיים עם תושבים. לאחר האירוע פורסמה תמונה בה נראה דגן מחפה על תושבים עם אקדחו, בעקבות זאת פרסמו פתאח חמאס וגוב האריות קריאות להתנקש בראש מועצת שומרון. על כן הוא הוגדר מאויים בדרגה הגבוהה ביותר בישראל דרגה 6, והוצמדה לו אבטחה בהתאם מסביב לשעון.



0 תגובות